Güzel Tekirdağımın sokakları başıboş köpekler ve sokak kedileri tarafında işgal edilmiş durumda. Peki Tekirdağ Belediyesi ne yapıyor bu konuda? Sadece köpekleri kısırlaştırıyor ve sokaklara açlıkla ve birbirleriyle kavga etmeleri için şehir merkezine ve bazı mahallelere salıyor. Sayın doktor belediye başkanı bu hayvanların kılları, dışkıları, salyaları ve bu hayvanlarda yaşayan parazitler ne olacak? Yaz geldi havalar fazla sıcak gitti ve ortalığı pire bastı! Fen işlerine gidiyorum bizle ilgili değil veteriner işlerine diyorlar onlara söylüyoruz bizim ilaçlarımız sadece sinek öldürür siz ilaçlama şirketine gidin diyorlar. Bana kalırsa bu ilaçlama şirketi ya belediye meclis üyelerinden birinin ya da belediye başkanı ve yardımcılarıyla ilgili. Defalarca fotoğraflamama rağmen yerel basın da korkak ve iktidar medyası çıktı. Bunu okuyacak Tekirdağımın güzel insanları ya da bambaşka bir şehirden olsun fark etmez. İki satır yorum yapın ve bu konuyu gereken makamlara ulaştıralım. Etrafınıza iyi davranın...