Yalnızlık bulaşıcıdır, ben bu hastalığa yakalanmam dersin ama çoktan mikrobunu kapmışsındır. Her ne kadar yalnızlarla maytap geçmişsen de geçmişte keserin sapı sana çoktan dönmüştür her geçen gün bir çivi daha çakarsın etrafına ördüğün tahta duvara. Kabullenmişsindir, yapacak bir kaç şey vardır ama o çivileri sökecek sen değilsindir artık.

İstesen de sökemezsin o çivileri çünkü çakmaktan artık gücün tükenmiştir. Eskiden kendini dev aynasında görüp üstesinden gelemeyeceğin engelin kalmadığını sanırdın ancak artık küçücük bir kum tanesinin ne kadar çabalarsa senin de o kadar yakacağın yer vardır bu dünyada.

Ne demişler;
Yalnızlık bir efsanedir onlarda;
İki kuşun kanat çırpışı arasında...