Rakı İçki Değildir..!
“ Dönülmez akşamın ufkundayız azizim,
İçki Yasaklanabilir.
Açık söyleyeyim bence bir mahsuru yok.
Ama RAKI asla…..
Çünkü bilmeyenler öyle zanneder ama, aslında “ içki ” değildir rakı.
Yurt sevgisidir örneğin,
İki tek atın mı ‘n'olacak bu memleketin hali-? Diye endişelenmezsin aksi olsada…
Tıp bazen çaresizdir, o ilaçtır.
Gurbete bile iyi gelir.
Kontörsüz Muhabbettir.
Büst gibi oturan adamın bile çenesini açar,gülümsetir.Kahkahadır.
Hatıraları kaydeden bir hard disk'tir.
Botoks'tur bir nevi,
En kaknemi bile başka görünür gözüne.
Çirkin kadın yoktur, az rakı vardır…….İçilir güzelleşilir.
Herkesin gençlik hatası olabilir. Bira içersin.
Sonra da para kazanıp tenise başlayınca şarap içmeyi matah zannedersin.
Amerika'da tır şoförlerinin içtiği viskinin dublesine Etiler'de Tır parası ödersin, ayrı….
Ama kürkçü dükkanıdır.
Döner ,dolaşır gelirsin.
orhan Gencebay'dır.
Entel barlarda, sosyete kulüplerinde dinlemeye utanırsın…ama hepimiz biliriz ki, ezbere bilirsin… istediğin kadar ağız,burun kıvır ‘Altın Plağı' hep o alır.
Tatlıses'dir. Realitedir.
Çocuktur, ağlarsın.
Hele beyaz”P”eynir ile “K”avun olursa sağında ve solunda.
Örgüttür. PRK….
Ama bölücü değil, birleştiricidir…
Türk'ü, de içer, Kürt'üde, laz'ıda….
Sor bak, Ermeni'si de, Rum'u da, Yahudi'si de içer.
AB' cidir.
Çünkü Rum öyle bir meze yapar ki, helali hoş olsun, tadına doyamazsın.
Boğaz kenarında kurup sofranı ilk yudumu alınca
"sana dün bir tepeden baktım aziz İstanbul" eşliğinde
kuş olursun. Bir uçtan diğe uca dolaşırsın boğazı.
Madem yasaklayacaksın Rakı'yı….
Neden balık avlıyorsun o zaman.
Şerbetle mi yiyeceksin Lüfer'i.
Ne anlamı var deniz börülcesinin, roka'nın, radika'nın, cibezin….
İnek'miyiz biz.
Yoksa Şakşuka'yı şarkı mı zannediyorsun.
Yanlış şiir okuyorsun azizim.
Oku bak ne diyor dünya güzeli orhan Veli…
Şiir yazıyorum
Şiir yazıp eskiler alıyorum.
Eskiler verip, musikiler alıyorum.
Bir de rakı şişesinde balık olsam……
“ Dönülmez akşamın ufkundayız azizim,
İçki Yasaklanabilir.
Açık söyleyeyim bence bir mahsuru yok.
Ama RAKI asla…..
Çünkü bilmeyenler öyle zanneder ama, aslında “ içki ” değildir rakı.
Yurt sevgisidir örneğin,
İki tek atın mı ‘n'olacak bu memleketin hali-? Diye endişelenmezsin aksi olsada…
Tıp bazen çaresizdir, o ilaçtır.
Gurbete bile iyi gelir.
Kontörsüz Muhabbettir.
Büst gibi oturan adamın bile çenesini açar,gülümsetir.Kahkahadır.
Hatıraları kaydeden bir hard disk'tir.
Botoks'tur bir nevi,
En kaknemi bile başka görünür gözüne.
Çirkin kadın yoktur, az rakı vardır…….İçilir güzelleşilir.
Herkesin gençlik hatası olabilir. Bira içersin.
Sonra da para kazanıp tenise başlayınca şarap içmeyi matah zannedersin.
Amerika'da tır şoförlerinin içtiği viskinin dublesine Etiler'de Tır parası ödersin, ayrı….
Ama kürkçü dükkanıdır.
Döner ,dolaşır gelirsin.
orhan Gencebay'dır.
Entel barlarda, sosyete kulüplerinde dinlemeye utanırsın…ama hepimiz biliriz ki, ezbere bilirsin… istediğin kadar ağız,burun kıvır ‘Altın Plağı' hep o alır.
Tatlıses'dir. Realitedir.
Çocuktur, ağlarsın.
Hele beyaz”P”eynir ile “K”avun olursa sağında ve solunda.
Örgüttür. PRK….
Ama bölücü değil, birleştiricidir…
Türk'ü, de içer, Kürt'üde, laz'ıda….
Sor bak, Ermeni'si de, Rum'u da, Yahudi'si de içer.
AB' cidir.
Çünkü Rum öyle bir meze yapar ki, helali hoş olsun, tadına doyamazsın.
Boğaz kenarında kurup sofranı ilk yudumu alınca
"sana dün bir tepeden baktım aziz İstanbul" eşliğinde
kuş olursun. Bir uçtan diğe uca dolaşırsın boğazı.
Madem yasaklayacaksın Rakı'yı….
Neden balık avlıyorsun o zaman.
Şerbetle mi yiyeceksin Lüfer'i.
Ne anlamı var deniz börülcesinin, roka'nın, radika'nın, cibezin….
İnek'miyiz biz.
Yoksa Şakşuka'yı şarkı mı zannediyorsun.
Yanlış şiir okuyorsun azizim.
Oku bak ne diyor dünya güzeli orhan Veli…
Şiir yazıyorum
Şiir yazıp eskiler alıyorum.
Eskiler verip, musikiler alıyorum.
Bir de rakı şişesinde balık olsam……