Belediye yönetimi değişmiş, doğal olarak başkanımızın partisi de kendisi de değişmişti, ama değişimlerin hepsi nedense iyi yönde olmamıştı. Doktor bey sanırım koltuğunu iyice benimsemişti...
Kendisi bir doktor olan belediye başkanımız sanırım yaz aylarında Tekirdağıma gelen yerli-yabancı turistlerin sayısını tam bilmiyor sanırım, çünkü Evliya Çelebi'nin sonbaharda meşelerin sarardığı dağlara " Tekir" demesi üzerine okul öncesi çocukların bilmece kitaplarında sarı bir kedi ve dağ resmi olur "Tekir"dağım için. Kedi benzetmesi hoş da peki Sayın Doktor şehri istila etmiş olan köpeklere ne demeli?
Şehrime "İtdağ" mı dedirteceksin? Nerede hayvan barınağımız? Eğer istersen gün gün, saat saat fotoğrafları da elimde " İtdağ" haline getirdiğiniz Tekirdağımın!
Her gece geç saatte hatta pek çok normal insanın televizyon karşısında uyuklamaya başladığı saatlerde evine dönen ben ve benim gibi insanlar Tekirdağ'da değil malesef ki "İtdağ" da yürüyorlar.
Hükümet caddesi üzerindeki Şifa Eczanesi'nin köşesinde her gece çöp biriktirilir ve doğla olarak başı boş köpekler oraya yığılır. Dilimin ayarı yoktur söylerim devam edeyim; Star Medica gibi bir sağlık kurumunun her gece önü bu hayvanlarla kaynıyor, şu tezata bakın ki bundan 2 ay kadar önce de köpek güzellik yarışması yapan sözde "ayvanseverler" ilanlar asmışlardı o bölgeye.
Daha da devam edeyim mi? Zemberek boşaldı bir kere, durmak yok...
Hayvan barınağına ne yaptınız sayın başkan? Yıktınız mı? Yaktınız mı Neron gibi?
Yemek mi yoktu o hayvanlara? Basit bir çözüm size Tekirdağımda bir çok lokanta var, denetime çıkmayan personelin bir kısmına görev ver tebligat yapsın artan yemekleri toplayıp hayvan barınağına vereceğiz diye.
Hayvan barınağı diye telefon açıyoruz " Mezbaha " çıkıyor adamlar da bıkmış orası kapandı zaten bize uzak deyip kestirip atıyorlar!
Doktor Başkan koltukta oturmaya benzemez çık biraz geceleri de dolaş Tekirdağımı. Neden "Tekirdağım" diyorum merak ediyorsanız ben 6. kuşak Tekirdağlıyım siz hesaplayın sayın Başhekimim.
Televizyonlarda 90lı yıllarda Diyarbakır'dan görüntüler vardı Belediye para ile köpek avcısı tutmuştu, ellerinde "tüfenkleriyle" adamlar sokaklarda gezip zavallı suçu olmayan hayvanları öldürüyorlardı. Tekirdağımda böyle şeylere izin verilir mi Sayın Başkan?
Çözüm de getirilmiş sözde telefon açıyorsunuz bir araç gelip köpekleri topluyor ve şehrin başka bir köşesine atıyor.
Kısa vadeli çözümler ile sadece kısa süre kalabilirsiniz unutmayın ki bir getirdik biz götürürüz.
Akrep gibi zehirli deniz gibi dalgalı yazıları takip edin...
ZehriBahri