Eğer çocukluğunda kapı zillerine basıp kaçtıysan, yıllarca anahtarını sadece evdekiler olmadığında kullandıysan fakat bu günlerde kapı ziline basmak sana garip bir his uyandırıyorsa; kör kütük sarhoş olsan da sokak kapısının anaharını tek seferde bulup kapıyı ıskalamadan açabiliyorsan; evinde zil sesi ile sadece postacının geldiğini biliyorsan;
Aslında çığlık çığlığasındır. Ama arkadaşın yalnız korkutmamak için sessizce atıyorsundur çığlıklarını ama duyan kim?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder